30 metų po „Subaru“ žvaigžde: „Autoerdvė“ švenčia 30-ąjį jubiliejų
„Autoerdvė“, oficialus „Subaru“ atstovas Lietuvoje, šiemet švenčia 30-ąjį veiklos gimtadienį. Pradėjusi veiklą 1995 metais, bendrovė ilgainiui tapo didžiausiu nepriklausomu „Subaru“ priežiūros centru Lietuvoje, o nuo 2023 metų – oficialiu „Subaru“ atstovu. Visus 2025 metus „Autoerdvės“ klientų lauks specialūs pasiūlymai ir malonūs siurprizai.
Pradėjusi veiklą kaip automobilių prekybos ir priežiūros bendrovė, nuo 2002 metų „Autoerdvė“ specializavosi dirbti tik su „Subaru“ automobiliais.
„Viena vertus, šį žingsnį paskatino aistra raliui. Lenktyniavome ir lenktynėms ruošėme „Subaru“ automobilius. Tai išskirtiniai automobiliai, kurie geriausias lenktynių patirtis perkelia kasdieniams vairavimo poreikiams: nuolatinę visų varančiųjų ratų sistemą, tikslų valdymą bet kokiomis oro sąlygomis, tik Japonijos gamintojams būdingą patikimumą“, – pasakojo „Autoerdvės“ įkūrėjas Gediminas Saudargas.
„Kita vertus, „Subaru“ vairuotojams Lietuvoje siekėme suteikti autorizuoto serviso kokybę už patrauklią kainą. Dėl įgytos patirties automobilių sporte, taip pat krapštantis prie vyresnių „Subaru“ modelių, aptarnavę daugiau nei 60 tūkstančių „Subaru“ automobilių, sukaupėme daug techninės patirties ir žinių, kurios iki šiol yra mūsų konkurencinis pranašumas“.
2023 metų balandžio mėnesį „Autoerdvė“ tapo oficialiu „Subaru“ atstovu Lietuvoje.
„Džiaugiamės, kad mūsų ilgametė patirtis buvo įvertinta ir „Subaru“ gamintojo. Mūsų klientams tai atvėrė daug naujų galimybių. Platesnis „Subaru“ atstovybių tinklas leidžia užtikrinti puikią klientų patirtį ir patogiau bei paprasčiau aptarnauti ir įsigyti „Subaru“ automobilius“, – teigė G. Saudargas.
Gimtadienio proga visus 2025 metus „Autoerdvės“ klientų laukia ypatingi pasiūlymai. Tai ir patrauklios gimtadienio sąlygos įsigyjant naujus „Subaru“ automobilius, ir specialūs pasiūlymai „Subaru“ aptarnavimui servise.
„Per 30 veiklos metų subūrėme tikrą „Subaru“ bendruomenę. Keičiasi automobilių modeliai, jų kartos, keičiasi pirkėjų gyvenimo aplinkybės ir poreikiai – turime daugybę klientų, kurie per kelis dešimtmečius buvo su mumis ir išliko ištikimi „Subaru“ automobiliams. Tai – geriausias mūsų darbo įvertinimas“, – teigė G. Saudargas.